Zarządzaj swoim planem treningowy.

Poproś recepcje o link aktywacyjny do strefy klienta.

GRAFIK CROSS

Pobierz wersję do wydruku

UWAGA DLA POCZĄTKUJĄCYCH:

Swój pierwszy tydzień treningowy w Hes Gym&Fitness rozpocznij od trzech treningów INTRO!

UWAGA: na zajęcia Intro obowiązują zapisy (nr tel.: 534932222) – pierwsze zajęcia gratis

 

Pierwsze darmowe zajęcia – INTRO

Formularz zapisu

na zajęcia Intro

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)


Telefon kontaktowy (wymagane)


Termin (wymagane)


 PONIEDZIAŁEK 20:00 ŚRODA 20:00 PIĄTEK 18:00


Ścieżka rozwoju w boxie crossfitowym, czyli jak z klubowicza uczynić członka community

Udało się! Mamy nowego klubowicza. Box przeżywa prawdziwe oblężenie. W jednym miejscu gromadzą się zaprawieni w boju atleci i osoby, które pierwszy raz będą trzymać w rękach rurkę PCV. Jak z obcych dla siebie klubowiczów stworzyć zgrany zespół? Jak wyznaczać nowe cele, żeby nie zniechęcić, a zmotywować do pracy?

Intro – witaj w naszym świecie

CrossFit jest dla wszystkich. To przekonanie, które musimy zaszczepić w osobach, które rozpoczynają swoją przygodę. Obojętnie czy jest to młoda mama, która chce wrócić do formy, trenujący kulturystycznie dwudziestoparolatek, czy studentka, która chodziła tylko na zumbę. Nikt z nich nie znalazł się w boxie przypadkowo. Być może jeszcze nie są tego świadomi, ale przywiodła ich tu myśl o zmianie nie tylko ciała, ale również stylu życia.

Boimy się tylko tego, czego nie znamy

WOD, DU czy AMRAP to skróty, które mogą przyprawić o ból głowy nie tylko nowego klubowicza, dlatego CrossFit zaczynamy od zajęć Intro. Trener oswaja podczas nich z nazewnictwem i specyfiką treningu. Każde spotkanie dedykujemy nauce jednego z podstawowych ruchów funkcjonalnych, których zwieńczeniem jest wykonanie pierwszego WOD-a. Po wprowadzeniu, introwicz jest gotowy na kolejny krok – zajęcia dla początkujących. Na tym etapie dbamy również o to, by klubowicze dowiedzieli się, że istnieje coś takiego jak mobilność, poznali swoje ograniczenia i zyskali pewność, że trening bazujący na ruchach wykonywanych na co dzień np. przy podnoszeniu czegoś z ziemi, naprawdę polepszy jakość ich życia.

Beginners

Wyposażeni w podstawową wiedzę, pełni zapału i nadziei, nowi klubowicze dołączają do beginnersów. Teraz widzą w praktyce, na czym polega skalowanie i przekonują się, że ten sam trening mogą wykonywać obok siebie osoby o różnym stopniu zaawansowania. Klubowicze zostają w tej grupie, dopóki nie opanują techniki w stopniu, który pozwala na bezpieczne zwiększenie ciężaru. Wśród beginnersów szczególną uwagę zwracamy na osoby, które dopiero zakończyły Intro. Chcemy nie tylko nauczyć ich poprawnych wzorców ruchowych, ale także sprawić, by poczuli się częścią wspierającej się społeczności. W tym celu często układamy treningi drużynowe, składające się z osób o różnym stażu treningowym, żeby starsi zaszczepiali w młodszych bakcyla zdrowej rywalizacji i chęci przekraczania swoich granic.

Endurnance

Zajęcia ukierunkowane na zwiększenie wydolności. Plan zawiera w sobie każdy element treningu: szybkość, wytrzymałość, moc i siłę oraz różne szlaki energetyczne tlenowy i beztlenowy. Podczas zajęć często będziemy korzystać z bieżni lekkoatletycznej, wioślarzy Concept2, Assault Airbików czy też skakanek.

 Gimnastyka 

ćwiczenia z wykorzystaniem własnego ciała bez ciężarów zewnętrznych. Podczas zajęć będziemy doskonalić technikę ćwiczeń często spotykanych na treningach Crossfit np. Kipping Pull-ups, TTB, Ring Muscle-Ups, Handstand Walk. Na zajęciach stosujemy wiele progresji dlatego są one dostępne dla wszystkich klubowiczów niezależnie od poziomu wytrenowania.

Hero WOD 

workouty trwające od 30-50min (duża różnorodność ćwiczeń). Treningi dla osób o każdym poziomie zaawansowania.

 

Mobility

to zajęcia, system stworzony w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzjom, polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów, zwiększenia możliwości ludzkiego ciała w życiu codziennym, rekreacji oraz sporcie wyczynowym.

Mobility może być określane, w dużym skrócie i bardzo dużym uproszczeniu, jako specyficzna odnowa biologiczna, która: – przyspiesza regenerację, – umożliwia progres w treningu, – chroni przed kontuzjami czy mniejszymi, potencjalnie niegroźnymi urazami.

 

Advanced

to maksymalizacja efektów treningowych dla doświadczonych CrossFiterów. Takie elementy jak HSPU, Pull Up czy obciążenia RX to stałe elementy treningu. Od osób uczęszczających na zajęcia ADVANCED wymagane jest poprawne wykonywanie poszczególnych ćwiczeń. Na zajęciach coraz rzadziej wracamy do omawiania podstawowych technik, skupiając się na maksymalizacji efektów płynących z ich wykonywania.