Zarządzaj swoim planem treningowy.

Poproś recepcje o link aktywacyjny do strefy klienta.

GRAFIK FITNESS

Grafik od 18.09.2017

Pierwsze darmowe zajęcia fitness

Formularz zapisu na zajęcia fitness

Kliknij na poniższe nazwy zajęć aby rozwinąć listę terminów. Możesz wybrać kilka zajęć i terminów jednocześnie.


Zdrowy kręgosłup
Pilates
Wake up

LesMills CXWORX
LesMills BODYPUMP
LesMills BODYCOMBAT

Zumba
Trening funkcjonalny
Fit Ball

MAMA&BABY
AKTYWNA CIĄŻA
HES ACTIVE

Joga
Turbo Short Class
GRIT

Turbo Class
* Pole wymagane

LESMILLS: BODYCOMBAT

To trening wyzwalający siłę i energię! Dzięki kombinacji różnych sztuk walki , takich jak: karate, teakwando, capoeiry, boksu i muy thai ćwiczący poprawiają kondycję i tężyznę fizyczną. Muzyka, kombinacje ruchów oraz ćwiczenia w grupie pozwalają oderwać się od codzienności-przez godzinę żyjemy tylko treningiem i stajemy się prawdziwym bohaterem kina akcji.

BODYPUMP

Jest treningiem siłowym przy muzyce. Uczestnicy zajęć stają przed kolejnymi wyzwaniami, zwiększając jednocześnie siłę mięśni. W ciągu godzinnego treningu ze sztangą, pracujemy nad rozwijaniem wszystkich dużych partii mięśniowych. Sami dobieramy obciążenie sztangi , tak, aby odpowiednio stymulować ciało do osiągania coraz lepszych wyników.

CXWORX

Szukasz krótkiego ,intensywnego treningu ,który zmobilizuje Cię do poprawy kondycji,a jednocześnie wzmocni i ujędrni Twoje ciało ? Potrzebujesz właśnie CXWORX! Są to ćwiczenia, które są ukierunkowane na wzmocnienie mięśni tułowia(brzucha i pleców) oraz tych partii mięśniowych, które łączą górną i dolną część ciała. Idealnie wzmacniają mięśnie brzucha oraz pośladki. Całe ciało staje się silniejsze,dzięki czemu można zapobiegać kontuzjom.

BODYBALANCE

To doskonałe połączenie elementów jogi, tai ci i pilatesu, które wzmacniają siłę mięśni, poprawiają ruchliwość i mobilność stawów oraz zapewniają uczucie harmoni i równowagi zarówno w strefie psychicznej oraz fizycznej.    

Zajęcia Wzmacniające

HES ACTIVE

Każdy trening to niespodzianka i atak danej partii mięśniowej dzięki wykorzystaniu różnorodnego sprzętu: step , piłki, ciężarki, tubingi. Efekty: pojędrnienie ciała, spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji skóry

WAKE UP!

Pobudka! Poranne zajęcia na dobry początek dnia. Energetyzująca rozgrzewka, modelowanie ciała i relaksujący stretching sprawią, że aktywnie rozpoczęty dzień będzie należał właśnie do Ciebie. Co najważniejsze, poranny trening przyspiesza metabolizm na resztę dnia.

TRENING FUNKCJONALNY

Trening wykonywany w formie stacyjnej (obwodowej) z wykorzystaniem konstrukcji do TRENINGU FUNKCJONALNEGO, taśm TRX, hantli, piłek, stepów itp. Dzięki tej metodzie można w skuteczny sposób pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej, poprawić swoją kondycję oraz wzmocnić mięśnie całego ciała. Trening ten polega na wykonywaniu kilku dwiczeń w określonej kolejności, w określonym czasie.

TURBO SPALANIE

Trening prowadzony metoda interwałową, którego celem jest efektywne spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia, które doskonale ujędrnią ciało i pomogą w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Ich sekret tkwi w połączeniu ćwiczeń cardio i wzmacniających mięśnie. Zajęcia rozpoczynają się od interwałowych ćwiczeń cardio, następnie kilka krótkich zestawów modelujących ciało oraz stretching. Są to zajęcia o dużej intensywności, skierowane do osób chcących wyszczuplić i wyrzeźbić swoje ciało.  

Zajęcia choreograficzne

ZUMBA

Fenomen Zumba Fitness opiera się na prostocie kroków i porywającej muzyce. W głośnikach dominują latynoskie rytmy oraz aktualne hity. Bazą są podstawowe kroki fitness oraz tańców latynoskich. Rezultaty to intensywna produkcja endorfin oraz spalane kalorie.    

Zajęcia mentalne

FIT BALL

Podczas całej lekcji ćwiczymy z dużą dmuchaną piłką, modelując równocześnie naszą sylwetkę. Wykorzystanie piłki, naturalnie wymusza stałe utrzymywanie równowagi, dzięki czemu docieramy do głębokich grup mięśniowych, odpowiadających za lepszą kontrolę postawy.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Regularne uczestnictwo w zajęciach pozwoli złagodzić bóle pleców. Odpowiednie ćwiczenia zniwelują skutki przeciążeń układu ruchu. Zapraszamy wszystkich którzy chcą pozbyć się bolesnych dolegliwości a także nauczyć się im zapobiegać.

PILATES

Nieskomplikowane ćwiczenia wzmacniające mięśnie odpowiadające za prawidłową postawę, tzw. centrum- mięśnie głębokie brzucha, tułowia i miednicy. Regularny trening stabilizuje kręgosłup, pozwala wyrzeźbić smukłą sylwetkę bez forsownego wysiłku oraz poprawia samopoczucie.

JOGA

Gimnastyka ciała i umysłu. Joga uelastycznienia i wysmukla mięśnie a także pomaga zwalczać stres i jego następstwa. Praktyka jogi to sprawdzony sposób, by poczuć się dobrze w swoim ciele. Zajęcia bazują na elementach Hatha Jogi oraz jej najbardziej dynamicznej odmiany – Ashtanga jogi. Efekty: wysmuklenie sylwetki, poprawa elastyczności mięśni, przywrócenie psychicznej równowagi, poprawa nastroju.